Over mij

Mijn foto
Probeer eens anders naar zaken te kijken. Lukt dat jou zelf niet? Weet me dan te vinden als dat nodig is!
-- Spreken is Zilver & 'Schrijven' is Goud! --
-- Zwijgen echter is de duivel verzoeken --
(I.p.v. het gezegde -- 'Zwijgen' is Goud --)

donderdag 26 april 2018

Leven En Laten Leven & Lang Leve De Lol?

Dit is de oorzaak van ALLE huidige ellende, veroorzaakt door (onderlinge) opvoeding en er het lak aan hebben (door de meesten) om verantwoording te nemen voor die veroorzaakte ellende, ongeacht over welk vlak het gaat. Lang leve de lol met een JOEKEL van een staart.

Vertel je de realiteiten, doe je het oneerbiedig, zoals ik dat pleeg te doen in fb posts en blog artikelen, dan heb je de poppen aan het dansen.

Realitieten,
Een mens is gemaakt van vlees (en bloed), heeft een houdbaarheidsdatum en is dus vergankelijk.

Dat is wat ik schrijf over vrouwen maar dat geldt natuurlijk ook voor mannen.
Vrouwen voor en met vrouwen is een feit en het fb staat er vol mee, met zulke foto's dan wel te verstaan.

Zonnebadende vrouwen (alleen met vrouwen) in een lentezon, waarbij iedereen weet dat de schadelijkheid daarvan erg groot is en de huid flink beschadigd kan worden en de mogelijkheid op huidkanker daardoor aanzienlijk vergroot wordt.
(Waarvan ik een artikel in een bijgaande link plaatste op fb.)

Bovenstaande realiteiten en de vraag waar het allemaal voor gedaan wordt en het schadelijk is en nergens op slaat noch nut heeft, wordt in de wind geslagen en er wordt enkel en alleen gereageerd op de feiten van 'vrouwen met vrouwen' en de uitspraak 'vergankelijke stukken vlees'. Ook dat dit allemaal zeer onvriendelijk is etc.

Ik ben dan ook zéér rechtstreeks in mijn antwoorden en als het persoonlijk wordt dan merk je hoe mensen innerlijk zijn. En dat is nu juist zo frappant in deze tijd, het gaat er niet meer over wat juist aangehaald wordt en de nonsens ervan,  nee het gaat om 'Leven En Laten Leven'. Ik vindt het dan ook zeer welkom, als ik mensen zo zie reageren omdat het laat zien wie/wat ze zijn. 'De wereld is een reflectie van jezelf' is hierbij de leidraad, want DAT is het!
Alle ellende begint hier juist mee, een goede lezer zal ontdekken dat het inderdaad krom is dat er een aparte groepering is ontstaan in de vorm van (onbereikbare) 'vrouwen met vrouwen' onderling. Ook dat het aantal gescheiden vrouwen met kinderen meer dan twee-derde bedraagt van het totaal. Huidkanker door die groepering (grotendeels) in de wind geslagen wordt en het puur gaat om het 'vlees' (Kijk mij eens mooi wezen). 

Onbereikbaar door enkel & alleen met sekse(soort)genoten.
Lustobjecten en uiterlijk i.p.v. verstandelijke wezens met innerlijke eigenschappen. De huidige generatie wil geen diepgang maar oppervlakkigheid, geen verantwoordelijkheid maar 'lang leve de lol', geen toekomst maar 'alleenrecht' (op kinderen bvb).

Vergankelijke (onverantwoordelijke) stukken vlees met een houdbaarheidsdatum die een voorbeeld moeten zijn voor de komende generaties?

Het klakkeloos volgen van onderlinge consensus zoals een horde gnoes of een school sardientjes is wat je ziet en meemaakt,
Gaan we linksom dan maar linksom, gaan we rechtsom dan maar met z'n allen rechtsom.

Het is mijn inziens geen gezonde maatschappij met een ruggengraat, want die is ook niet aanwezig bij een school sardientjes. Zie onderstaand plaatje (van eigen hand) waarin ik aantoon hoe het een en ander tegenwoordig in zijn werk gaat.

Burst Your Bubble en neem verantwoordelijkheid!