Over mij

Mijn foto
Probeer eens anders naar zaken te kijken. Lukt dat jou zelf niet? Weet me dan te vinden als dat nodig is!
-- Spreken is Zilver & 'Schrijven' is Goud! --
-- Zwijgen echter is de duivel verzoeken --
(I.p.v. het gezegde -- 'Zwijgen' is Goud --)

zaterdag 17 januari 2015

"It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction" (Voor 'Dames')



Waarom ik, en meer mannen, (g)een vrouw nodig heb(ben).

Vrouwen zijn zich bewust van de paringsdrang van de man.
Verder delen zij de mening dat ze tot het zwakke geslacht horen en dat een man hier rekening mee moet houden. Ook zijn zij tegenwoordig zelfstandig, waaronder veel controlefreaks die liever de man leiden, welke daaronder vaak stilzwijgend lijdt.

Maar,

Vrouwen hebben wel een man nodig!! Waarom?

  • Om kinderen te verwekken,
  • Om zware en diverse (technische) klussen te doen,
  • Om zich WEL te laten leiden bij dansen
  • Om tegen aan te slaan als ze het ergens niet mee eens zijn
  • Om aan het lijntje te houden om zichzelf onmisbaar te voelen/(willen) maken
  • Om zich boven mannen verheven te voelen en hierbij hun lichaam als "prijs"  te ge(mis)bruiken.
  • Vanuit de mening (door velen) dat een man hen niet kan weerstaan.

Dus,

Een vrouw zal de touwtjes in handen willen nemen en blijven houden!

Mijn antwoordt op het voorstaande,

Heb ik een vrouw nodig en waarom dan?

  • Ik kan alles wat vrouwen kunnen (huishoudelijk en zorg)
  • Ik kan alles wat mannen kunnen (technisch en klussen)
  • Ik heb niet perse een vrouw nodig al/niet met kind(eren)
  • Ik heb geen leiding nodig
  • Ik heb geen controle nodig
  • Ik heb een hekel aan het lijntje gehouden te worden
Lees verder na onderstaande afbeelding.


Daarenboven komt,
Ik heb een hekel aan vrouwen die zich, met de vermeende pretentie van hun (jongere) lichaam, dat ik daar als man op uit ben of niet zonder zou kunnen.
Vernoemde nonsens is dan ook dikwijls te merken, ook dat ze van daaruit antwoorden geven als ik ze aanspreek of ten dans vraag. Ik heb weleens een jonge vrouw aangesproken in een kroeg tijdens carnaval,  waarbij ik haar aansprak met, dat het gezellig was, waarop zij antwoordde dat ik te oud voor haar was. WHAT THE F*CK. Dit soort pretenties is waar vrouwen en meiden vanuit maatschappelijk geconditioneerde en VERMEENDE know how mee rondlopen en onverbloemd uitspreken alsof dit op mij van toepassing is en alsof ik op HUN uit ben.

Dit soort belachelijke verdorven denkwijzen en het naleven ervan is absurd.
Je wordt gezien als een ‘vieze (oude) vent’.
“Zit er überhaubt iemand te wachten op zulke hersenloze schepsels?” is dan een gedachte die bij me opkomt.
Pretenties die vrouwen meenemen uit het 1e lijstje hierboven, en hetgeen ik hiervan mag en heb mogen ervaren, is NIET conform MIJN levenswijze NOCH gedachtegang.

Lekker lijf en ti*ten (vergankelijke stukken vlees (handelswaar met houdbaarheidsdatum) van hersenloze schepsels is NIET waar je een gesprek mee aangaat, mee danst of je leven mee wilt delen.
Daarbij, alles went en wordt (uiterlijk) minder. Uit onderzoek is gebleken dat, meer dan, 50% van de vrouwen geen seks meer wilt boven de 50 jarige leeftijd en dit percentage alleen maar toeneemt naarmate de leeftijd vordert. (Je zal maar man zijn en van zo'n vrouw houden :-( Man-onterend? )
Dan nog de profiteurs met een grote narcistische smoel die zich overal tussen wringen en verder niets anders presteren dan thuis te zitten en de touwtjes in handen nemen en waar 'haar vent' kan gaan staan waar de bezem staat en zich uit de naad werkt om de boel maar draaiende te houden. (Je bent mijn inziens wel een zielig watje als je dat niet door hebt. Ik ken er wel een aantal. Mogelijk dat er jou nu ook een lichtje gaat branden over personen in jouw omgeving.)

Dus....., prettig zo’n lichaam om naar te kijken idd, maar of je iets zou willen met zo’n hersenloos schepsel is een ander verhaal/kwestie. Voor zulke schepsels bestaan er immers genoeg, idem dito hersenloze, goed uitziende charlatans die daar, met een mooi praatje, wel raad mee weten. Zo’n meid wil ik nog niet gratis in bed. Bah, bah, alleen de gedachte al, bvb met wie ze allemaal het bed hebben gedeeld en welke SOA’s  ze al achter de rug hebben.

Ik hoef geen leider, ook niet om een vingerhoedje stijfsel in te storten.
Als dat de ENIGE meerwaarde is die een vrouw heeft, dan hoeft dat voor mij niet.
Gelukkig zijn er ook vrouwen die NORMAAL zijn. Echter kom je deze vandaag de dag steeds MINDER tegen. Het enige wat ontbreekt is het doorbreken van maatschappelijke taboe inzake oud met jong. Gelukkig worden Cougars (oudere vrouw met jongere man) alreeds meer geaccepteerd en vindt men dat 'Trendy', maar dat houdt ook op 'na' het bereiken van de 50 jarige leeftijd zoals je hebt kunnen lezen. (Acceptatie van oud met jong vergelijk dit met het  accepteren van homofilie.) De tegenhanger echter, zonder equivalente naam, (oudere man - jongere vrouw) wordt nog steeds met de nek aangekeken, zowel door jong als oud. De reden hiervoor is simpel, iedereen duwt iedereen in hokjes. |
Kijk bvb eens naar datingsites waar je alleen kunt daten met iemand van een bepaalde leeftijdsklasse 20-30, 30-40, 40-50, 50-60 en 60+!

Menig vrouw die ik tegenkom heeft een rugzak of (meerdere) onverwerkte issues!!!
In Nederland gaat men niet naar een hulpverlener. De reden? Menigeen zegt daarop “Ik ben niet ziek hoor!” Ik kan je vertellen dat je niet ziek hoeft te zijn om naar een hulpverlener te gaan. Maar als je naar voornoemde uitleg kijkt, en dit herkent,  dan kan ik je wel vertellen dat er HEEL ERG VEEL mensen behoorlijk “gestoord” zijn.

Als je een storing hebt aan je TV of computer enz, dan laat je daar naar kijken. Het is dan wel niet aan de buitenkant te zien van zo’n apparaat, maar naar behoren functioneren doet het niet. Ja, als het scherm kapot is dan is dat te zien en iedereen weet dan dat het daaraan ligt.

Als je het eerstgenoemde in de vorige alinea vergelijkt met het menselijk lichaam, dan is wat tussen de oren afspeelt ook niet te zien, maar het laatstgenoemde in voorgaande alinea, is bvb te vergelijken met een gebroken of beschadigd lichaamsdeel, waaraan iedereen kan zien dat er iets aan gedaan moet worden en waar men WEL hulp voor zoekt.

Betreft het een apparaat wordt dus alles gerepareerd indien mogelijk, zichtbaar of onzichtbaar.
Betreft het een mens zelf (in Nederland), dan wordt er enkel naar een erkend ‘reparateur’ gegaan wanneer het zichtbaar is. Al het andere, wat niet zichtbaar is, wordt verdoezeld en door maatschappelijke 'opvoeding' en d.m.v. onderlinge consensus stilgehouden, geheimgehouden en zodoende afgedaan wordt alsof er niets loos is.

Als je al naar een hulpverlener bent verwezen dan wordt, nadat het aantal betaalde sessies door de verzekering zijn verstreken, gestopt met het bezoeken van deze hulpverlener omdat je er geen geld voor hebt of kan vrijmaken. Ook dit zorgt ervoor dat de storing niet verholpen is of daardoor in stand blijft.

Al het voornoemde is ZO WIJDVERBREID aanwezig, dat niemand erbij stilstaat ‘DAT’ dit een maatschappelijk geconditioneerd probleem is!
Daarbij komt dat, soort zoekt soort, dit betekend dat ze elkaar vinden en dus zelfs STEUNEN in hun ONMOGELIJKHEDEN en maatschappelijk geconditioneerde aannamen zoals in de aanvang is uitgelegd.
Als hier relaties door kapotgaan en nieuwe relaties gedoemd zijn om hieraan kapot te gaan, dan kun je jezelf afvragen of er nog ooit ‘normaal’ gedacht en/of gedaan gaat worden.

Mijn maatschappelijke stelling? “It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction”, geldt dus ook richting vrouwen met voornoemde pretenties.
Ik heb GEEN vrouw nodig voor -ALLEEN- haar lichaam, VOORAL NIET als er sprake is van pretenties en/of geconditioneerde aannamen op voorhand.

Burst Your Bubble!!! I did!!!